palecolours.blogg.se

let the sunlight in, you might never get this chance again. so take a deep breath and hold it in

Publicerad 2013-05-06 08:53:00 i Allmänt,

tänkte fortsätta skriva kort om mig
 
jag går andra året på gymnasiet, estetiska programmet. location - anderstorpskolan. har nog världens bästa klass. den är fylld med tjugonio glada tjejer som inte snackar skit och alla verkar trivas så himla bra. kanske ska lägga till att hela hopen inte dansar, utan femton har istället inriktningen teater. men nu är det så att jag har planerat att skaka om mitt liv lite till nästa termin genom att... flytta
 
flytten blir isåfall till piteå där jag ska gå sista året på deras spetsutbildning. också inrikting dans.
 
mer om det senare, ciao
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela